صفحه اصلی
هتل کریستال سنترو لارا آنتالیا

هتل کریستال سنترو لارا آنتالیا

Crystal Centro Resort Hotel

امکانات هتـل

تور های این هتــل

جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

هتل ۵ ستاره کریستال سنترو لارا آنتالیا در فاصله‌ی کوتاهی از مرکز شهر آنتالیا و رو به روی ساحل لارا واقع شده است. خدمات این هتل برای مهمانان به صورت UAll می‌باشد و با اختلاف زیادی یکی از بهترین هتل‌های منطقه‌ی لارا در آنتالیاست. این هتل که در سال ۱۹۹۹ ساخته شده است، در سال ۲۰۱۲ مورد بازسازی قرار گرفت و تبدیل به یکی از مدرن‌ترین و گران‌ترین هتل‌های آنتالیا شد. شما در هتل کریستال سنترو می‌توانید بهترین امکانات و به روز ترین خدمات را دریافت کرده و تجربه‌ی حضور در یکی از بی‌نظیرترین هتل‌‌های کشور ترکیه و چه بسا دنیا را داشته باشید.

انواع اتاق‌های هتل کریستال سنترو لارا آنتالیا

هتل کریستال سنترو لارا آنتالیا دارای ۴۰۰ اتاق در ۸ طبقه است. اتاق‌های این هتل در ۴ نوع مختلف قابلیت رزرو دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

  • اتاق استاندارد دو نفره: این اتاق ۲۸ متری دارای ۱ تخت دو نفره و یک مبل تخت خواب شو است و برای ۳ نفر بسیار مناسب است. یک تراس با منظره‌ی مناسب، مینی‌بار، حمام اختصاصی، وای فای، تهویه هوای مطبوع، تلویزیون و میز از امکانات این اتاق است.

  • اتاق دو نفره با منظره‌ی دریا: این اتاق با یک تخت دو نفره و یک مبل تخت خواب شو تجهیز شده است و متراژ آن نیز ۲۸ متر است. از امکانات این اتاق می‌توان به تراس با منظره‌ی دریا، مینی‌بار، حمام اختصاصی، وای فای، تهویه هوای مطبوع، تلویزیون و میز اشاره کرد. 

  • اتاق خانواده: این اتاق ۳۵ متری بهترین گزینه برای یک سفر خانوادگی ۴ نفره است. ۱ تخت دو نفره و مبل تخت خواب شو، تراس با نمای شهر، مینی‌بار، حمام اختصاصی، وای فای، تهویه هوای مطبوع، تلویزیون و میز از امکانات این اتاق خانوادگی است.

امکانات هتل کریستال سنترو لارا آنتالیا

از آنجا که هتل کریستال سنترو ریزورت آنتالیا یکی از مجهزترین و کامل‌ترین هتل‌های تور آنتالیا است، امکانات و خدمات بسیار مناسب و قابل قبولی نیز به مهمانان خود ارائه می‌دهد. یک رستوران با وعده‌های صبحانه، ناهار و شام با غذاهای حلال و مناسب برای گیاهخواران، بار به همراه نوشیدنی‌های مختلف، غذای مخصوص کودکان، صبحانه در اتاق، ساحل اختصاصی، پارک آبی مجهز با انواع سرسره‌ها، کلاب به همراه دی‌ جی، بیلیارد، تنیس روی میز، محوطه‌ی بازی مخصوص کودکان، وای فای رایگان در اتاق‌ها و تمامی محوطه‌ی هتل، پارکینگ خودرو، اتاق مخصوص چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، باجه‌ی تبدیل ارز، نظافت روزانه‌ی اتاق‌ها، اتاق جلسه، صندوق امانات، سالن استراحت، آرایشگاه بانوان و آقایان، امکانات برای معلولین، یک استخر روباز و یک استخر سربسته، باشگاه بدنسازی، صندلی ماساژ، چترهای مخصوص آفتاب گرفتن، حمام ترکی، سونا و ماساژ با پرداخت هزینه‌ی جداگانه از امکانات این هتل ۵ ستاره است.

جاذبه‌های اطراف هتل کریستال سنترو لارا آنتالیا

منطقه‌ی لارا یکی از بهترین مناطق برای گشت و گذار و دیدن از جاذبه‌های دیدنی و خرید از پاساژهای شهر آنتالیاست. با توجه به اینکه هتل کریستال سنترو در این منطقه واقع شده است، مهمانان ایتن هتل کار سختی برای دیدن این جاذبه‌ها و خرید کردن ندارند. از فرودگاه آنتالیا تا هتل کریستال سنترو ۷ کیلومتر فاصله است و شما پس از پرواز خود خیلی زود به محل اقامت می‌رسید. از هتل تا شهر تاریخی پرگا ۱۲ کیلومتر، تا دروازه‌ی هادریان، پارک کاراعلی‌اوغلو و برج ساعت آنتالیا ۱۶ کیلومتر، تا آسانسور کالیچی و پارک طبیعی و آبشار کورشونلو ۱۷ کیلومتر و تا موزه‌ی آنتالیا نیز ۱۹ کیلومتر راه است.

همچنین مرکز خرید کندو تقریبا ۲۰۰ متر، مرکز خرید آنتالیوم ۴۰۰ متر، مرکز خرید تراسیتی ۱۰ کیلومتر و مرکز خرید آگورا نیز حدودا ۱۲ کیلومتر تا هتل کریستال سنترو فاصله دارند.

قیمت هتل کریستال سنترو لارا آنتالیا

قیمت اتاق‌های هتل کریستال سنترو با توجه به خدمات و متراژ آن متفاوت است. در ادامه قیمت اتاق‌های این هتل را برای ۱ شب اقامت خواهید خواند و شما با این گزینه‌های می‌توانید مناسب‌ترین اتاق از نظر قیمت و خدمات را انتخاب کنید.

  • اتاق استاندارد دو نفره: ۲۱۱ یورو برای دو نفر - ۲۸۵ یورو یا برای ۳ نفر 

  • اتاق دو نفره با نمای دریا: ۲۲۴ یورو برای دو نفر - ۳۰۲ یورو برای ۳ نفر

  • اتاق خانواده: ۳۹۰ یورو

هتل های مشابه